index informácie o novinách informácie o novinách
  2006a.gif, 2,4kB informácie o novinách  
 
Čítanosť (sledovanosť, počúvanosť...) je pre média jeden z najdôležitejších údajov, ukazovateľov ich úspešnosti. Je to súčasne faktor, ktorý rozhodujúcou mierou ovplyvňuje výber média profesionálnymi reklamnými agentúrami (spolu napríklad s nákladami na oslovenie jedného zákazníka).

Podľa oficiálnych prieskumov venovaných slovenským médiám za posledné roky patrí Pardon od roku 1999 stabilne medzi najčítanejšie týždenníky na Slovensku (umiestnenie od 13. až po 8. miesto). Súčasne patrí Pardon medzi schránkové noviny s najdlhšou tradíciou a s dobrou kredibilitou (overené "neoficiálnou" každodennou praxou).

V roku 2006 čítalo Pardon každý týždeň priemerne 2,5% obyvateľov.

TOP 2006 týždenníky podľa čítanosti  
  Médium Čítal posledné vydanie  
Etapa 1 Etapa 2 Etapa 3 Priemer graf
1.Plus 7 dní15,615,114,515,1
2.Nový Čas pre ženy9,910,99,310,0
3.Markíza8,88,89,39,0
4.Život7,96,97,97,6
5.Báječná žena7,67,58,07,7
6.Eurotelevízia 6,06,47,56,6
7.Slovenka5,46,16,15,9
8.Šarm5,24,64,34,6
9.Nový Čas Ľudia3,32,32,62,7
10.Katolícke noviny3,34,06,44,6
11.Nový Čas Nedeľa2,72,92,52,7
12.Pardon2,52,42,72,5
* Zdroj: MML-TGI, Median SK s.r.o., 2007
Termín opytovania: Etapa 1: 2.1.- 23.4.2006, Etapa 2: 24.4.-13.8.2006, Etapa 3: 14.8.-3.12.2006
Poradie v tabuľke je dané výsledkami v Etape 3.
 


hore
  Aktualizácia 30.7.2007